Om os

Grundig og velforberedt teori- og køreundervisning

Om os

Maria’s køreskoles kørelærere & personale

Maria-

Maria Kousgaard

Kørelærer og instruktør

Maria er ejere af køreskolen.

Maria’s vision for køreskolen, er at det skal være et hyggeligt sted at komme, og at eleverne dygtiggøres på bedste vis. Hun lægger vægt på, at undervisningen er professionel, og at du som elev føler dig tryg gennem hele forløbet.

Maria vægter struktur og planlægning meget højt.

Maria underviser på vores afdeling i Slagelse, Ringsted samt i Skælskør.

Herudover underviser Maria på Storkøbenhavn´s Kørelæreskole, EasyDrive.

Maria’s skolebil er en BMW X1 M-Sport.

Jeff

Jeff Hansen

Kørelærer og instruktør

Jeff underviser primært køreteknik, motorcykler og generhververe.

Jeff’s skolebil er med automatgear.

Jeff interesserer sig meget for køreteknik, og sætter derfor en stor ære i at dygtiggøre sine elever bedst muligt. Han er desuden Særlig godkendt kørelærer.

Jeff er uddannet hos Storkøbenhavns Kørelærerskole, Easydrive.

Jeff underviser på vores afdeling i Slagelse, Ringsted samt i Skælskør.

Jeff skolebil er en

BMW 520D M-Sport Automatgear.

Andreas

Andreas Byrgesen

Kørelærer og instruktør

Andreas lægger vægt på at elever lærer at udvise hensyn til alle trafikanter samt respektere trafik. Det er vigtigt at du får forståelse for fart og dens konsekvenser samtidig med, at det skal være sjovt og lærerigt at tage kørekort hos Maria’s køreskole.

Andreas underviser på vores afdeling i Slagelse.

Andreas’ skolebil er en Ford Mondeo.

Mads

Mads Konge

Kørelærer og instruktør

Mads blev uddannet ved Stjernqvist Trafikskole som kørelærer til Bil i 2007 og MC i 2009 og lastbil og bus i 2010.

Til daglig bor Mads i Slagelse med sin kone og 3 piger.

Mads underviser primært i skolebil på vores afdeling i Slagelse, samt motorcykler.

Mads er som person meget rolig, og utrolig dygtig til at få sine elever til at føle sig godt tilpas.

Mads’ skolebil er en Seat Leon

Henrik

Henrik Kousgaard

Kørelærer og førstehjælpsinstruktør

Henrik blev uddannet kørelærer i 2022 på storkøbenhavns kørelærerskolen EasyDrive. Han startede efterfølgende på køreskolen.

Hans rolige væsen og hans store tålmodighed, er med til at få elever til at slappe mere af.

Henrik er utrolig dygtig, og vi oplever at særligt elever der har brug for ekstra støtte i for af tålmodighed og ro, er utrolig glade for Henrik.

Udover at være kørelærer er Henrik også førstehjælpsinstruktør hos Maria’s køreskole. Henrik har arbejdet hos Falck i mere end 20 år som brandmand og har undervist i førstehjælp siden 2011.

Henrik er god til at gøre undervisningen lærerig og sjov på samme tid. Han sørger for at elever deltager aktivt i undervisning, og på den måde lærer mest muligt.

Henrik underviser på manøvrebane, på Køretekniskanlæg, i teori samt i skolebil.

Henrik underviser på vores afdelinger i Skælskør, Ringsted og Slagelse.

Henrik er særlig godkendt kørelærer, som betyder at han må undervise kørelærer aspiranter.

Henrik’s skolebil er en Skoda Karoq

Lene

Kørelærer og instruktør

Lene uddannet på storkøbenhavns kørelærerskolen EasyDrive i december 2022.

Lene underviser i Teori på vores afdeling i Ringsted. Herudover underviser Lene i skolebil, både i Ringsted og i Slagelse.

Lene kommer altid med godt humør. Hun er utrolig rolig, og har en kæmpe tålmodighed i bilen. Hos Lene er der altid ro og et godt læringsmiljø.

Lene’s skolebil er en Golf 7.

Maria J

Kørelærer og instruktør

Maria er uddannet ved Dansk kørelærerskole i 2012.

Siden da har Maria primært undervist i storkøbenhavn.

Maria underviser både i Teori, skolebil og manøvrebane. Til daglig arbejder Maria primært på vores køreskole i Ringsted.

Maria´s skolebil er en Mercedes A-Class.

Maria underviser på Dansk, Engelsk og Urdu

Niclas

Kørelærer og instruktør

Niclas er vores nyeste kørelærer.

Han er 31 år og blev uddannet kørelærer i 2022 på Storkøbenhavns kørelærerskole EasyDrive.

Niclas er utrolig rolig og der er altid god stemning i hans skolebil.

Til daglig arbejder Niclas på vores køreskole i Slagelse, hvor han underviser i Skolebil, manøvrebane og køretekniskanlæg.Udover at arbejde hos os, kører Niclas også for David´s Køreskole.
Hans skolebil er en Seat Ateca.

Marias Køreskole_undervisning