Maria’s køreskole i Skælskør med seriøs undervisning

Fleksibel køreundervisning tilpasset dig som elev

Skælskør

Vælg en struktureret køreskole i Skælskør

Som din lokale køreskole i Skælskør, tilbyder vi i Maria’s Køreskole køre undervisningsforløb til både person bil og MC. Vi har mange års erfaring i branchen og har derfor oparbejdet en stor ekspertise inden for teori- og køreundervisning.

Vi har et stort fokus på at leverer struktureret undervisning, og vi har styr på alt praktiske i forbindelse med dit undervisningsforløb. På den måde kan du nøjes med blot at holde fokus på din teori- og køreundervisning

Køreundervisning med stor fleksibilitet

I Maria’s Køreskole ved vi, at det kan være svært at få flettet et undervisningsforløb ind i din travle hverdag. Derfor har vi et stort fokus på at leverer seriøs teori- og køreundervisning på dine vilkår. Når du er tilmeldt vores køreskole i Skælskør, får du ikke blot tilknyttet en fast kørelærer, du kan nemlig som elev selv booke en tid, som passer dig og din kalender.

Når du booker en køretime, kan du selv vælge om du vil bruge den samme faste kørelærer, eller om du blot ønsker at booke en time på det tidspunkt, som passer dig bedst. Uanset hvad der passer dig bedst, så sikrer vores struktureret tilrettelægning af dit køre undervisningsforløb, at du får den nødvendige undervisning og bliver klar til livet som bilist.

Marias Køreskole_undervisning

Kontakt din lokale køreskole i Skælskør

Ønsker du at blive klar til livet som bilist og mangler at finde den rette køreskole i Skælskør? På Maria’s Køreskole har vi ledige pladser på vores kommende hold til dig, som ønsker at starte på køreundervisning til enten bil eller MC.

Du kan tilmelde dig et af vores hold ved at udfylde vores tilmeldingsformular her på siden, eller ved at sende os en mail på Maria.koreskole@gmail.com. Så vender vi tilbage med et svar på din henvendelse hurtigst muligt. Derudover er du altid velkommen til at kontakte os på telefon 26 23 40 21, hvor vi sidder klar til at besvarer eventuelle spørgsmål.

Marias Køreskole BMW
glade_elever

Kontakt

Køreskole i hjertet af Slagelse, hvor eleven er i centrum. Vi lærer ved at have det sjovt sammen og gøre det i hyggelige rammer! Kontakt os idag på 26 23 40 21 eller gennem vores kontaktformular.

Det siger vores elever

Det siger vores kunder

Maria er en virkelig god kørelærer, som klart kan anbefales. Man får grundig og hyggelig undervisning, hvor man føler sig velkommen. Hun er rigtig fleksibel og er god til at tilpasse ens behov😀 teoriprøverne bliver der lavet mange af, så man får hurtigt bugt med dem. Super køreskole!🙂

FB

Jeg kan stærkt anbefale Maria’s Køreskole! Maria og hendes team er utroligt dygtige og Maria giver god tid til at forklarer tingene, så man kan forstå dem. Der er ingen dumme spørgsmål og forløbet er super hyggeligt og sjovt.! 😊

FB

Maria er en fantastisk kørelærer, som ved hvordan hver enkelt elev skal udfordres for at få de bedst mulige teori -og kørelektioner. Vil varmt anbefale Marias Køreskole, da der er plads til at være fokuseret og seriøs, men også til at hygge sig med ens teorihold 😊

FB

Maria er den dygtigste, sødeste og mest stabile kørelærer man kan ønske sig. Maria’s undervisning er top professionel og så formår hun at møde enhver person lige præcis der hvor de er i livet i deres højde. Maria er den bedste kørelærer man kan tænke sig!

FB

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har nogle spørgsmål.